Setki zgłoszeń do  IX edycji Effie Awards

MAZ
opublikowano: 04-08-2008, 00:00

Agencje reklamowe i domy mediowe zgłosiły 151 prac do dziewiątej edycji konkursu Effie Awards.

Agencje reklamowe i domy mediowe zgłosiły 151 prac do dziewiątej edycji konkursu Effie Awards.

Konkurs, którego głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagradza najskuteczniejsze kampanie reklamowe minionego roku. Tym razem blisko dwie trzecie zgłoszeń nadesłały agencje reklamowe (98 prac), a najwięcej: DDB Warszawa (10), TBWA\ (7), Brain (5), Gruppa66 Ogilvy (5), PZL (5), Just (4), Publicis (4) i BBDO Warszawa (4). Resztę prac zgłosiły domy mediowe (53). Tu liderami są: MediaCom Warszawa (12), Mediaedge:cia (8), Starcom (8), MindShare (7) oraz ZenithOptimedia Group (5).

Pierwszy etap konkursu potrwa do 11 sierpnia. Nasstępnie 8-9 września, w ramach drugiego etapu, 60 jurorów pod przewodnictwem Marka Kapuścińskiego (prezes Procter & Gamble Central Europe North) zdecyduje, które prace są najlepsze w poszczegónych kaztegoriach. Zwycięzców poznamy podczas gali 3 listopada w Warszawie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy