Nowe restauracje powstaną głównie w galeriach handlowych zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach Polski.
- Tych dziesięć nowych restauracji to nasz plan minimum na pierwszą połowę roku. Cały czas poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji i prowadzimy rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami, tak by ekspansja grupy nabrała tempa odpowiedniego do naszej skali. (...) najbardziej dynamiczny rozwój ma przed sobą WOOK i z tą siecią wiążemy duże oczekiwania w nadchodzącym roku – powiedział Bogdan Bruczko, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.
Sfinks Polska zarządza obecnie 111 restauracjami, w tym siecią 96 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, 10 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 5 restauracjami WOOK (segment casual dining).
Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią co do wielkości pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.
DI