Sheraton odświeża i buduje

ANP
opublikowano: 21-11-2008, 00:00

4 mln EUR na otwarcie największego w regionie centrum spa w Sopocie i renowację hoteli — takie m.in. plany na 2009 r. ma właściciel marki Sheraton.

4 mln EUR na otwarcie największego w regionie centrum spa w Sopocie i renowację hoteli — takie m.in. plany na 2009 r. ma właściciel marki Sheraton.

Do końca tego roku hotele Sheraton zainwestują 2 mln EUR, a w kolejnym drugie tyle na renowację polskich hoteli tej marki. W planach jest m.in. rozbudowa lub wprowadzenie piętra klubowego. Kolejną inwestycją ma być otwarcie centrum konferencyjnego i ekskluzywnego spa na Wybrzeżu.

— Otworzymy je w połowie 2009 r. Będzie największe w tym regionie Europy. Zamierzamy też kontynuować rozwój sieci w kurortach takich jak Zakopane czy Mikołajki, ale nie mogę podać żadnych konkretów — mówi Thomas Schoen, dyrektor generalny Starwood Hotels Resort w Polsce, grupy zarządzającej dziesięcioma markami hotelowymi.

Dotąd w Polsce otwarto hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie.

Niedawno "PB" pisał, że kolejny może powstać w Juracie, w miejscu, gdzie dziś stoi należący do PKO PB hotel Neptun.

— Nie potwierdzam i nie zaprzeczam. Choć przyznaję, że Jurata jest interesującym miejscem pod tego typu inwestycję — dodaje Thomas Schoen.

Przewiduje również wzrost w 2009 r. liczby gości o 10 proc. w polskich hotelach marki Sheraton. Do końca października tego roku hotele gościły ponad 190 tys. osób.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu