Shipbooster: dostawa z pośrednikiem

opublikowano: 13-02-2015, 00:00

Shipbooster zajmie się logistyką dostaw w e-commerce. Firma chce współpracować z małymi i średnimi sklepami.

XBS Group, zarządzająca łańcuchem dostaw BPO w ramach outsourcingu, i Etendard, firma IT, łączą siły i rozkręcają projekt Shipbooster. Koncept niebawem ma zostać formalnie wydzielony z ich struktur i zawiązany wokół kolejnej spółki, która będzie świadczyć usługi logistyczne dla sprzedawców internetowych.

Do współpracy chcą zaprosić głównie małe i średnie e-sklepy. A jak szacują przedstawiciele Shipbooster, to spory kawałek rynku: w Polsce funkcjonuje ponad 12 tys. sklepów internetowych, z czego mniejsze stanowią ponad 90 proc. Wiele z nich nie posiada własnego zaplecza logistycznego.

— Wierzymy w przyszłość handlu elektronicznego oraz w to, że obecne małe sklepy internetowe znacząco się rozwiną na przestrzeni kilku lat. Jako operator usług logistycznych chcemy je wspierać i wraz z nimi się rozrastać — zaznacza Adrien Salvat, dyrektor generalny Shipbooster.

Firma proponuje sprzedawcom platformę (zintegrowaną z systemami Presta Shop, Magento i z Allegro), na którą będą automatycznie spływać zamówienia ze sklepów internetowych, ułatwiającą zarządzanie przesyłkami i realizacją zamówień. Przewagę rynkową mają stanowić korzystniejsze niż przy indywidualnych negocjacjach warunki współpracy z kurierami (obecnie w grę wchodzą firmy kurierskie DPD oraz GLS).

Dodatkowo Shipbooster w ramach indywidualnych ustaleń jest w stanie przejąć obowiązki sklepu związane z magazynowaniem i wysyłką towarów. Firma posiada cztery magazyny w Polsce (Błonie, Katowice, Poznań, Gdańsk) oraz trzy za granicą (Rumunia, Węgry, Belgia).

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane