Siedem domów jest w Klubie Mediowym

Małgorzata Zgutka
01-12-1999, 00:00

Siedem domów jest w Klubie Mediowym

Z inicjatywy Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) powstał Klub Mediowy, który ma zrzeszać największe domy mediowe. W pierwszym, założycielskim spotkaniu udział wzięli przedstawiciele siedmiu firm — Starcom, Universal McCann, MediaCom, Pan Media Western, Initiative Media, MQI i Optimedia. Klub nie będzie działał jako odrębna organizacja. Na razie znajdzie swoje miejsce w strukturach SAR.

— Nie widzę powodu, aby na obecnym etapie rozwoju rynku agencje reklamowe i domy mediowe były zrzeszone w odrębnych organizacjach. Poza tym dzięki ich przystąpieniu do SAR stanie się ono mocniejsze — wyjaśnia Jarosław Ziębiński, prezes SAR i dyrektor generalny Leo Burnett.

Twierdzi, że celem działania klubu ma być tworzenie standardów i podnoszenie jakości pracy domów mediowych.

Na pierwszym spotkaniu roboczym, które odbędzie się 15 grudnia, zostaną omówione zagadnienia związane z telemetrią i i innymi badaniami stosowanymi na polskim rynku. Klub zajmie się również organizacją szkoleń pracowników domów mediowych. MAK

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Siedem domów jest w Klubie Mediowym