Siła firmy rodzinnej

opublikowano: 27-12-2019, 18:00

W tym odcinku „Pomysłu na biznes” pokażemy Wam jak prowadzi się firmę rodzinną z trzydziestoletnią tradycją, co zmienia się w zarządzaniu marką, kiedy stery przejmuje nowe pokolenie i co jest najtrudniejsze w biznesie odzieżowym.

Jest rok 1989, Danuta i Ryszard Cieroccy zakładają firmę Aryton. Pod tą nazwą funkcjonuje ona aż do 2015 roku. W 26. rocznicę założenia firmy następuję rebranding. Aryton dostaje imię Patrizia. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka - Szumichora, Dyrektor Kreatywna, córka założycieli. 

- Firma Patrizia Aryton jest firmą rodzinną, została założona 30 lat temu przez moich rodziców, ja dołączyłam do zespołu, jak to określam - z wizytówką - 10 lat temu, bo z firmą tak naprawdę  jestem związana od zawsze. Początek okazał się jednak dużo trudniejszy niż mi się wydawało. Jak wchodziłam do firmy, to zderzyłam się z czymś bardzo wielkim, mianowicie ze swoim ego. I to była naprawdę czołówka. Miałam poczucie, że wszystko wiem. Raz, że przez osiemnaście lat obserwowałam jak robią to rodzice. Dwa, że skończyłam różne studia, kursy, więc byłam przekonana, że wszystko tam wyczyszczę, wysprzątam w pozytywnym tego słowa znaczeniu. I okazało się, że wszystko co z boku wydaje się łatwe, jak się już chwyta tę przysłowiową łopatę, robi się trudniejsze.

Nauczyłam się wtedy tego, że najważniejsza w biznesie, szczególnie chyba w biznesie rodzinnym, jest pokora – wspomina Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna marki Patrizia Aryton.

Co zmieniło się w firmie, kiedy stery przejęła córka założycieli? Gdzie produkowane są ubrania z metką Patrizia Aryton? I co jest największym kosztem w prowadzeniu takiego biznesu? Odpowiedź na te pytania znajdziecie w materiale wideo. 

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu