Silver Screen chce zwiększyć frekwencję

Paweł Mazur
opublikowano: 04-05-2001, 00:00

Silver Screen chce zwiększyć frekwencję

Silver Screen World Cinemas rozpoczęła akcję promocyjną mającą na celu zwiększenie frekwencji w kinach należących do firmy. W Warszawie, gdzie spółka ma multipleks Silver Screen przy ulicy Puławskiej (ogółem 1357 miejsc w pięciu salach kinowych i trzech kameralnych salach Platinium), już rozpoczęto kampanię. W Gdyni i Łodzi akcja rozpocznie się za około dwa miesiące.

Program promocyjny polega na utworzeniu tzw. Silver Clubu, z którego członkami (czyli potencjalnymi widzami) firma będzie utrzymywała kontakt elektroniczny informując na bieżąco m.in. o repertuarze i najważniejszych wydarzeniach związanych z działanością multipleksu. Częste chodzenie do kina premiowane będzie punktami, zamienianymi m.in. na darmowe bilety.

— Liczymy, że po roku od rozpoczęcia akcji promocyjnej uda się nam zwiększyć frekwencję o około 20 do 30 procent — mówi Roman Jarosz, dyrektor marketingu Silver Screen World Cinemas.

Firma do tej pory zainwestowała w Polsce 30 mln USD (blisko 120 mln zł). W ciągu najbliższych 4-5 lat liczba kin pod szyldem Silver Screen ma się zwiększyć do około 15.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Mazur

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy