Słabszy rok tygodników kobiecych

opublikowano: 16-03-2004, 07:50

PRESS: Wszystkie tygodniki kobiece zanotowały w 2003 roku spadek œredniej sprzedaży w porównaniu z rokiem 2002 - wynika z danych Zwišzku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Liderem w tym segmencie pozostaje "Przyjaciółka". Jej œrednia sprzedaż w 2003 roku wyniosła 518 994 egz. i była niższa od tej w 2002 roku o 16,6 proc. Drugie miejsce zajmuje "Pani Domu" ze œredniš sprzedażš 404 114 egz. (spadek o 8,7 proc.), trzecie "Tina" - 339 880 egz. (spadek o 11,5 proc.). Największy spadek, bo aż o 28,1 proc., zanotował tygodnik "Naj", którego œrednia sprzedaż wyniosła 332 933 egz. Dlatego też w rankingu sprzedaży spadł z drugiego na czwarte miejsce, przez co awansowały "Pani Domu" i "Tina". Œrednia sprzedaż "Belli" od marca do grudnia ub.r. wyniosła 256 554 egz. (tygodnik ukazuje się od marca 2003).

W grudniu 2003 roku najlepiej sprzedawała się "Przyjaciółka" - 549 326 egz., kolejne miejsca zajmowały: "Pani Domu" - 481 165 egz., "Naj" - 363 011 egz., "Tina" - 274 690 egz. i "Bella" - 167 084 egz.

AN, PRESSERWIS

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Słabszy rok tygodników kobiecych