Śmieją się z Warszawy?

pb.pl
19-09-2007, 23:31

Tylko 39 proc. z Was odbiera spot reklamujący Warszawę zgodnie z intencjami jego autorów. Tak przynajmniej wynika z sondy przeprowadzonej przez nasz portal, na którą odpowiedziało 372 internautów. Oto jej wyniki:

Z czego śmieją się bohaterowie reklamy prezentowanej w BBC World?

Z drugiego terminalu na lotnisku Okęcie             24 proc.
Ze Stadionu Narodowego na Euro 2012              15 proc.
Z tunelu, który ciągnie się wzdłuż Wisły              13 proc
Z przeciętnej prędkości przejazdu przez stolicę    9 proc.
Po prostu są zachwyceni perspektywą wizyty      39 proc.

Przypomnijmy, że fundacja Warsaw Destination Alliance, przy finansowym wsparciu m.in. PLL Lot, realizuje nową kampanię reklamową stolicy w telewizji BBC World. Spot, który możesz obejrzeć klikając poniżej, ma promować Warszawę jako miejsce organizacji spotkań biznesowych.

Kampania potrwa do 11 listopada. Do tego czasu będziemy mogli zastanawiać się, z czego śmieją się bohaterowie spotu tuż przed jego zakończeniem. Jeśli już wiesz, weź udział w naszej sondzie!

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: pb.pl

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Śmieją się z Warszawy?