Solberg: Łosoś to norweska IKEA

opublikowano: 26-03-2015, 11:45

Premier Erna Solberg zaapelowała do norweskich dziennikarzy, aby zrobili więcej dla promocji krajowego przemysłu rybnego.

- Piszecie za mało o rybach – powiedziała premier Norwegii podczas spotkania z przedstawicielami mediów. - Coś się naprawdę dziele na wsi i na wybrzeżu, ale to znika z radaru – dodała. 

Erna Solberg
Zobacz więcej

Erna Solberg Bloomberg

Solberg podkreśliła, że eksport owoców morza podwoił się do 69 mld NOK w minionej dekadzie, a Norwegia jest coraz bardziej poza granicami utożsamiana jako eksporter łososia.

- Łosoś jest fantastycznym znakiem towarowym Norwegii. Łosoś to norweska IKEA – powiedziała premier Norwegii. 

Powiedziała, że wszyscy ludzie biznesu w Norwegii mogą uczyć się ducha przedsiębiorczości prezentowanego przez hodowców ryb.

- Dlatego muszę się przyznać: kocham zarówno łososia, jak i  jego hodowców – powiedziała Solberg.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, local.no

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu