Solorz nie zainwestował we „Wprost”

MD, Presserwis
opublikowano: 10-02-2009, 08:52

Zygmunt Solorz-Żak, właściciel telewizji Polsat, zaprzecza, że zainwestował w AWR ”Wprost” - wydawcę tygodnika ”Wprost”, poinformował Presserwis.

W prasie pojawiła się informacja, że to Solorz-Żak stoi za cypryjską spółką Qebonto Holdings Limited, która kupiła 80 proc. udziałów w AWR ”Wprost”.

- Qebonto to nie jest moja firma. Nie mam z nią nic wspólnego - powiedział Zygmunt Solorz-Żak Presserwisowi.

MD, Presserwis

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MD, Presserwis

Polecane