Sony LSPX-S, czyli światło i dźwięk

  • DI
opublikowano: 16-07-2021, 14:30

Producenci głośników prześcigają się w pomysłach, by przyciągnąć klientów. Nowy koncept Sony łączy dwa w jednym: szklany głośnik LSPX-S może jednocześnie służyć jako… lampa.

Sony LSPX-S
Sony LSPX-S
materiały prasowe

Firma Sony zapowiedziała wprowadzenie w sierpniu na rynek nowego modelu bezprzewodowego głośnika LSPX-S3. Głośnik jest częściowo wykonany ze szkła organicznego, co ma zapewnić mocne i czyste tony odtwarzanej muzyki.

Sony LSPX-S
Sony LSPX-S
materiały prasowe

W urządzeniu zastosowano technologię Advanced Vertical Drive z trzema siłownikami połączonymi ze szkłem organicznym. Wprawiają one szkło w wibrację, dzięki czemu uzyskano ten wysokotonowy dźwięk przestrzenny. Tonów ze środkowego pasma dostarcza 46-milimetrowy przetwornik średniotonowy, a dla niskich można aktywować tryb Bass Boost w aplikacji mobilnej Sony Music Center.

Sony LSPX-S
Sony LSPX-S
materiały prasowe

Z głośnikiem można się połączyć za pomocą Bluetooth. Jeśli ktoś chciałby uzyskać wyraźny efekt stereo bez używania przewodów, wystarczy połączyć dwa szklane głośniki. Każde urządzenie może odtwarzać lewy lub prawy kanał dźwięku.

Sony LSPX-S
Sony LSPX-S
materiały prasowe

Sony LSPX-S3 jest nawet wyposażony w wyłącznik czasowy, pozwalający usnąć przy ulubionej muzyce. Wbudowany mikrofon umożliwia natomiast prowadzenie rozmów telefonicznych z dowolnego miejsca w mieszkaniu. Akumulator, który ma wystarczać na osiem godzin odtwarzania, ładuje się kablem przez port USB Type-C.

Sony LSPX-S
Sony LSPX-S
materiały prasowe

Wysokotonowy głośnik ze szkła organicznego wyposażony został w tryb płomienia świecy, co pozwala połączyć dźwięk z oświetleniem. Płomień można włączyć w dowolnym momencie, rozjaśniać go lub ściemniać, korzystając z przycisku dotykowego. Do dyspozycji są cztery tryby świecenia i 32 poziomy jasności.

Sony LSPX-S
Sony LSPX-S
materiały prasowe

Głośnik emituje łagodne światło, które może migotać jak prawdziwa świeca. Pulsowanie światła da się nawet zsynchronizować z rytmem muzyki.

Sony LSPX-S
Sony LSPX-S
materiały prasowe

Źródło: Sony Polska

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane