Czytasz dzięki

Sony zaprezentuje nową strategię

Na 22 września koncern Sony zapowiedział prezentacje nowej, długofalowej strategii biznesowej. Analitycy oczekują, że producent m.in. komputerów Vaio i konsoli Playstation zdywersyfikuje źródła przychodów. Japońska spółka kończy trzyletni program restrukturyzacyjny. Jego celem jest obniżenie kosztów, głównie pracowniczych w dziale elektronicznym, o 330 bln jenów.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.