Spoko, to tylko Dominet Bank

Beata Tomaszkiewicz
opublikowano: 12-09-2007, 00:00

Za miesiąc Dominet Bank ogłosi oficjalnie nową strategię. Skusi klientów kontami: Komfort, Sukces, Pogoda, Impreza i Spoko.

Za miesiąc Dominet Bank ogłosi oficjalnie nową strategię. Skusi klientów kontami: Komfort, Sukces, Pogoda, Impreza i Spoko.

Dominet Bank rozpoczął wprowadzanie zapowiedzianej jeszcze przed wakacjami strategii rozwoju. Ale na razie bardzo po cichu, bo jeszcze wiele rzeczy testuje.

— Myślę, że o nowych narodzinach Dominet poinformuje za miesiąc — twierdzi nasz rozmówca zbliżony do banku.

Bank zaczął od wprowadzenia nowych kont segmentujących klientów. Ich nazwy: Komfort, Sukces, Pogoda, Impreza i Spoko określają, do jakiej grupy odbiorców są skierowane.

— Konstruując naszą ofertę, braliśmy pod uwagę różne oczekiwania i różne możliwości finansowe naszych klientów. Zgodnie z opracowaną strategią, w przyszłości będziemy również profilować inne produkty dostępne w ofercie banku — informuje Jacek Obłękowski, prezes Dominet Banku.

To koniec banku Dominet w wersji mikro. Ambicje są większe. Dlatego segmentacja klientów to dopiero pierwszy krok. Możliwości konta będą rozbudowywane, np. o kredyty odnawialne, depozytowe produkty strukturyzowane. Bank pracuje nad poprawą oferty kredytów gotówkowych i samochodowych oraz kart kredytowych. Prawdopodobnie większość tych prac zostanie ukończona przed oficjalnym ogłoszeniem nowej strategii rozwoju. Ma ona zostać wsparta rozbudową sieci — zarówno franczyzowej, której tworzenie rozpoczęli poprzedni właściciele, jak i własnej. Nie wiadomo natomiast, czy bank zdecyduje się na wprowadzenie kredytów hipotecznych.

Nie wiadomo także, kiedy zespoły robocze przystąpią do przygotowania planów połączenia Dominetu z Fortis Bankiem. Strony na razie milczą w tej sprawie. Dominet na początku tego roku został odkupiony od prywatnych inwestorów przez belgijską grupę Fortis, która posiada już w Polsce bank. Jest on jednak skoncentrowany na klientach korporacyjnych i bardziej zamożnych detalicznych. Fortis próbował wprowadzić ofertę dla masowych odbiorców. Bez sukcesu. Ostatecznie więc ta grupa klientów trafiła pod skrzydła Dominetu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Beata Tomaszkiewicz

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Prawo / Spoko, to tylko Dominet Bank