Spółka z grupy Biotonu będzie sprzedawać produkty w Chinach

DI, PAP
opublikowano: 01-12-2011, 20:34

Biolek, spółka z grupy Biotonu, podpisała umowę dystrybucyjną z chińskim partnerem Beijing Eastern Bell Technology Group w sprawie sprzedaży w Chinach produktów Bioleku stosowanych w chowie krów mlecznych i cieląt. Umowa została zawarta na okres 10 lat z możliwością jej przedłużenia na już uzgodnionych warunkach - podał Bioton w komunikacie prasowym.

„W oparciu o potencjał rynkowy konserwatywnie założyliśmy wraz z partnerem osiągnięcie przez Eastern Bell w 10 roku sprzedaży naszych produktów 5 proc. pogłowia krów mlecznych na chińskim rynku, co oznacza, że skumulowana sprzedaż Biolek może wynieść około 250 mln USD” - powiedział cytowany w komunikacie Adam Kiciak, prezes Bioleku.

Biolek podpisała także aneks do umowy z firmą Beijing Smile Feed & Tech, która jest dystrybutorem produktów Bioleku stosowanych w chowie trzody chlewnej. Wartość tego kontraktu w oparciu o prognozę sprzedaży Beijing Smile wynosi 1,2 mld USD w okresie 2012-2021 (przy założeniu osiągnięcia 10 proc. udziału w rynku w 10 roku sprzedaży). Celem podpisanego aneksu do umowy z firmą Beijing Smile jest zlecenie partnerowi wytwarzania produktu gotowego Suilectin w oparciu o substrat dostarczany przez Biolek.

„Wytwarzanie produktu gotowego w Chinach pozwoli nam również na szybsze wejście na ten rynek – spodziewamy się pierwszej sprzedaży w Chinach na początku drugiego kwartału 2012 r.” – dodał Kiciak.

Beijing Smile jest największym w Chinach producentem i dystrybutorem enzymu fitazy stosowanego w chowie trzody chlewnej oraz drobiu, i posiada w zakresie tego produktu około 50 proc. udziału w rynku.

Beijing Eastern Bell jest jednym z trzech największych w Chinach dystrybutorów dodatków paszowych stosowanych w chowie krów mlecznych obecnym na rynku od ponad 10 lat. Firma ta specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnych programów chowu krów mlecznych i cieląt.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Polecane