Spółki z parkietu powinny praktykować CSR

ADO
opublikowano: 13-04-2012, 00:00

CSRinfo i SEG podjęły współpracę, która ma spopularyzować SCR wśród spółek giełdowych.

CSRinfo i Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych (SEG) rozpoczęły współpracę, którama na celu popularyzację idei odpowiedzialnego biznesu wśród polskich spółek giełdowych. Kampania będzie trwała do końca 2012 r. i w jej ramach zostanie podjętych wiele działań, które mają spopularyzować CSR w środowisku firm notowanych na GPW.

Partnerzy deklarują, że przyświeca im przede wszystkim chęć uświadomienia tak ważnym uczestnikom rynku, jakimi są spółki giełdowe, że CSR to nie działalność charytatywna, ale przede wszystkim nowoczesne podejście do zarządzania. Obserwacja sytuacji w innych krajach, pozwalastwierdzić, że wzrasta zainteresowanie wdrażaniem zasad społecznej odpowiedzialności biznesu wśród inwestorów giełdowych. Taka tendencja zaczyna się pojawiać również w Polsce. Zanim zarządy spółek notowanych na GPW zaczną stosować idee CSR w praktyce, niezbędne jest usystematyzowanie wiedzy na ten temat. CSRinfo i SEG planują to zrobić w publikacjach książkowych, a przede wszystkim w czasie serii spotkań szkoleniowych. Program zaproponowany przez organizatorów akcji przewiduje szkolenia i warsztaty dla członków SEG, którzy będą mogli bezpłatnie wziąć udział w dwóch szkoleniach o nazwie „CSR Essential”.

Natomiast na szkolenia otwarte, organizowane przez CSRinfo, otrzymają 50 proc. rabatu. CSR ma być też głównym tematem poruszanym na IV Kongresie Relacji Inwestorskich SEG. Ponadto zaplanowano wydanie publikacji dotyczącej wdrażania zasad CSR w spółkach giełdowych. Będzie ona dostępna nie tylko w środowisku inwestorów giełdowych, lecz także wśród innych ważnych uczestników rynku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ADO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu