Sponsoring, reklama a VAT

PAJ
29-08-2006, 00:00

Instytut Rachunkowości i Podatków zaprasza 18 września do Katowic na płatne szkolenie poświęcone reprezentacji i reklamie, sponsoringowi, sprzedaży premiowej i świadczeniom na rzecz pracowników w aspekcie podatków dochodowych i VAT. Zostaną omówione m.in. zasady rozliczania VAT w przypadku świadczenia usług oraz przekazania lub zużycia towarów na potrzeby reprezentacji i reklamy, sponsoring oraz udział w targach i imprezach reklamowych, sytuacje, w których świadczenia na rzecz pracowników nie podlegają VAT.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAJ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / Sponsoring, reklama a VAT