Sponsorzy „Lewego” wskoczyli przed Stocha

opublikowano: 05-09-2014, 00:00

10 Polaków z największą wartością reklamową

Medialny szum wokół czołowej dziesiątki Polaków, cieszących się największą popularnością wśród dziennikarzy i największą wartością reklamową zarazem, oznacza rocznie ponad 200 tys. publikacji w internecie, radiu, prasie i telewizji.

Liderem został Kamil Stoch, któremu pomogła fala zachwytów związana ze zwycięstwami na igrzyskach w Soczi.

Skoczek narciarski doczekał się niespełna 53 tys. wzmianek na swój temat i o nieco ponad 6 tys. publikacji wyprzedził Roberta Lewandowskiego.

Na podium zmieściła się też Agnieszka Radwańska, a za nią kolejna dwójka sportowców. Dopiero druga połowa zestawienia najpopularniejszych celebrytów należy do osób uprawiających sport co najwyżej dla przyjemności.

W klasyfikacji najbardziej interesującej sponsorów, czyli publikacji przeliczonych na ekwiwalent reklamowy, wygrał napastnik Bayernu Monachium.

Według wyliczeń Press-Service’u, wartość medialnych popisów Lewandowskiego wyniosła w Polsce 302 mln zł. W przypadku Stocha to 284 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karol Jedliński

Polecane