Spotify rusza na podbój Indii

opublikowano: 27-02-2019, 09:57

Spotify, serwis streamingowy z muzyką, uruchomił usługi w Indiach mając nadzieję na udział na miliony użytkowników na dynamicznie rosnącym rynku, informuje BBC.

Szwedzka firma oferuje użytkownikom w Indiach między innymi wielojęzyczne rekomendacje muzyczne i listy odtwarzania zawierające muzykę z popularnych filmów Bollywood.

Spotify będzie musiał się jednak liczyć z silna konkurencją ze strony już obecnych na rynku takich gigantów jak Google Play czy Apple Music.

- Mieszkańcy Indii kochają muzykę. Jest to nieodłączna część naszego stylu życia i kultury, niezależnie od tego, czy modlimy się, pracujemy, czy odpoczywamy - powiedział w oświadczeniu Amarjit Singh Batra, dyrektor zarządzający Spotify w Indiach.

- Indyjski rynek przesyłu muzyki ma obecnie około 150 milionów użytkowników, a w ciągu najbliższych trzech-czterech lat może wzrosnąć do 400 mln osób - powiedział Tarun Pathak, zastępca dyrektora w Counterpoint Research.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy