Spotkanie branży spożywczej

Marta Nowicka
20-09-2004, 00:00

Jutro rusza XX edycja Międzynarodowych Targów Przemysłu Spożywczego Polagra Food 2004.

W ciągu czterech dni Międzynarodowych Targów Przemysłu Spożywczego Polagra Food 2004 na powierzchni 24 tys. mkw. blisko 1000 wystawców zaprezentuje wyroby i usługi. Organizatorem są Międzynarodowe Targi Poznańskie (MTP).

Specjalny program

Po raz drugi imprezie towarzyszyć będzie specjalny program dla dystrybutorów — sklepów, sieci handlowych i hurtowni — „Polagra — spotkania dystrybutorów”, utworzony przez MTP i agencję marketingową MediaDem. 22 i 23 września przedstawione zostaną wyniki badań postrzegania wzrokowego konsumentów (co przyciąga uwagę w sklepie, a co ją rozprasza) oraz wizerunku emocjonalnego sklepów. Sprzedawcy będą mogli się też dowiedzieć, jakie elementy przewagi konkurencyjnej, poza niską ceną, pomagają przyciągnąć klientów.

— W wyniku ewolucji konsumenta, jego podejścia do rynku, targi również musiały drastycznie zmienić wizerunek. Dotychczas skupiały się na produkcie, teraz coraz częściej uczestnicy takiej imprezy oczekują również informacji dotyczących rynku, strategii marketingowych, konferencji i szkoleń. Niemniej ważne jest stworzenie okazji do spotkań branżowych — tłumaczy Elżbieta Dmowska-Mędrzycka, prezes MediaDem.

Dla mniejszych

Część szkoleń poświęcono głównie małym i średnim firmom. Mariusz Szmit, prezes Perła Browary Lubelskie, pokaże, jak bez globalnej marki odnieść sukces. Sieć handlowa Piotr i Paweł zaprezentuje sklep, zbudowany na potrzeby targów i przeprowadzi szkolenie na temat ekspozycji towarów. Uczestnicy targów będą m.in. mogli skorzystać z indywidualnych konsultacji z ekspertami. Podczas imprezy zostaną rozstrzygnięte konkursy, m.in. o Złoty Medal MTP dla najlepszych wyrobów czy Acanthus Aureus dla ciekawie zaaranżowanych stoisk.

„Puls Biznesu” jest patronem medialnym imprezy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Nowicka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / Spotkanie branży spożywczej