Grupa Jerónimo Martins w 2007 roku odnotowała całkowitą sprzedaż w wysokości 5,347 mld EUR, odpowiadającą wzrostowi o 21,3 proc. w odniesieniu do poprzedniego roku. Ten znaczący wynik spowodowany był przede wszystkim wykonaniem planu wzrostu organicznego dla biznesu w Portugalii i w Polsce, jak również silnym wzrostem sprzedaży porównywalnej tzw. like-for-like Pingo Doce i Biedronki. W trakcie ubiegłego roku całkowita liczba sklepów posiadanych przez Grupę w krajach, w których firma prowadzi działalność wzrosła z 1180 do 1349, dając łączną powierzchnię sprzedaży ponad miliona metrów kwadratowych.
W Polsce, Biedronka nadal dynamicznie się rozwija. Sprzedaż porównywalna like-for-like wzrosła o 26,1 proc. w ciągu ostatnich trzech miesięcy 2007 roku.
Firma zamknęła cały rok wzrostem sprzedaży (LFL) o 21,1 proc. Sprzedaż całkowita Biedronki wzrosła o 39,5 proc. (w euro), co stanowi udział około 45 proc. w całkowitej sprzedaży Grupy. Na koniec 2007 sieć Biedonek liczyła 1045 sklepów. Jest to o 140 sklepów więcej, niż wynosiła liczba sklepów na koniec 2006 roku.
Cele operacyjne na 2008 rok są ambitne. JM chce przeprowadzić integrację do sieci 75 nowych sklepów Pingo Doce w Portugalii i 210 sklepów Biedronka w Polsce.