Sprzedaż BMW spadła przez chińskie taryfy

opublikowano: 12-06-2018, 11:24

Sprzedaż BMW spadła o 2,1 proc. w maju, do czego przyczyniły się chińskie taryfy, debiut nowego modelu oraz spadek sprzedaży w niemieckich miastach o 13,6 proc., które tak jak Hamburg wprowadziły zakaz dla aut z silnikami diesla, informuje Reuters.

BMW planuje w swojej fabryce w Chinach rozpocząć produkcję modelu X3, zamiast importować go ze Stanów Zjednoczonych, ponieważ obecnie ten duży samochód jest trudno dostępny na jednym z największych rynków motoryzacyjnych na świecie.

Ponadto, chińscy klienci wycofywali swoje zamówienia po tym jak kraj zapowiedział obniżenie od 1 lipca z 25 proc. do 15 proc. taryf celnych  na auta z importu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Łasica

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Motoryzacja / Sprzedaż BMW spadła przez chińskie taryfy