Sprzedaż H&M rośnie wolniej niż oczekiwano

opublikowano: 15-09-2021, 09:25

Sprzedaż w szwedzkiej sieci odzieżowej H&M wzrosła w okresie od czerwca do sierpnia w mniejszym stopniu niż oczekiwano rok i pozostała poniżej poziomów sprzed pandemii, pisze Reuters

Hennes & Mauritz (H&M)
Hennes & Mauritz (H&M)
fot. Bloomberg

Firma poinformowała w środę, że sprzedaż wzrosła o 9 proc. do 55,6 mld koron (6,46 mld USD) w porównaniu z ubiegłym rokiem. Analitycy ankietowani przez Refinitiv przewidywali wzrost o ok. 14 proc.

W porównaniu z tym samym kwartałem 2019 roku, jeszcze przed pandemią, sprzedaż netto spadła o 11 proc. z 62,6 mld koron.

“Lockdowny nadal hamują rozwój, szczególnie w Azji, jednak w miarę złagodzenia ograniczeń sprzedaż w sklepach wzrosła na wielu rynkach” - podał H&M w oświadczeniu.

Sieć zamierza przedstawić pełne wyniki finansowe za trzeci kwartał 30 września.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane