Sprzedaż Nano lepsza o 1100 proc.

ŁO, indiatimes.com
opublikowano: 04-01-2011, 10:54

W grudniu sprzedaż małego indyjskiego auta podskoczyła o ponad 1100 proc.

W listopadzie sprzedano ledwie 509 egzemplarzy Tata Nano, najtańszego samochodu świata. W grudniu sprzedaż podskoczyła do 5784 egzemplarzy.

Po tragicznych wynikach w listopadzie, koncern zdecydował się przedłużyć gwarancję na auto do czterech lat bądź 60 tys. przejechanych kilometrów. Rozpoczęto też nową kampanię reklamową. Firma idzie za ciosem i na początku stycznia ogłosiła, że samochod będzie można kupić prosto z salonu we wszystkich stanach w Indiach. Do tej pory Nano było dostępne w ledwie 12 z 28 stanów, w pozostałych trzeba było je zamawiać i czekać na dostawę.

Nano w podstawowej wersji kosztuje około 2500 USD. Koncern Tata Motors jest właścicielem dwóch luksusowych brytyjskich marek Jaguar i Land Rover.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, indiatimes.com

Polecane