Sprzedaż sieci Factory wzrosła o 16 proc.

ISBNews
opublikowano: 30-07-2015, 12:40

Sprzedaż w centrach Factory wzrosła o 16% r/r w I połowie 2015 r., odwiedzalność - o 6% r/r, podał Neinver - spółka zarządzająca siecią.

"Wartość sprzedaży w ostatnich 6 miesiącach 2015 roku w pięciu centrach w: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i w Poznaniu wzrosła w porównaniu do analogicznego półrocza 2014 o 16%. Wyższa była także odwiedzalność. Od stycznia do czerwca 2015 roku - zakupy w centrach Factory zrobiło o 0,5 mln klientów więcej niż w 2014 roku" - czytamy w komunikacie.

"Sprzedaż i odwiedzalność w centrach Factory systematycznie rośnie. Widzimy kilka wpływających na to czynników. Pierwszy z nich to nieustające zainteresowanie klientów dobrymi markami, ale w niższych cenach. Kolejny czynnik to rozbudowa naszej sieci. Od półtora roku działa nowe centrum na warszawskim Annopolu. Powiększamy także Factory Ursus, które stanie się pod względem powierzchni sklepów (19 500 m2) największym centrum outletowym w Warszawie" - powiedziała business development marketing director Neinver Monika Olejnik Okuniewska, cytowana w komunikacie.

Wzrost sprzedaży w pierwszej połowie 2015 r. zanotowano we wszystkich centrach outletowych Factory. Największy wzrost sprzedaży zanotowały centra Factory Annopol w Warszawie (26%) i Factory Kraków (25%). Największą odwiedzalność miało Factory Kraków. W tym samym czasie odwiedzalność wszystkich centrów Factory w Polsce wzrosła o 6%, podano również.

Factory, zarządzane przez Grupę Neinver, to sieć centrów wyprzedażowych, gromadzących sklepy popularnych marek polskich i światowych. Zlokalizowane są w największych miastach: Warszawie (Ursus, Annopol), Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu