Sprzedaż Vivendi w 2000 lepsza niż przewidywano

opublikowano: 14-02-2001, 13:29

PARYŻ (Reuters) - Vivendi Universal, francuski holding działający w sektorach mediów, telekomunikacji i użyteczności publicznej, zwiększył w 2000 roku sprzedaż o 36,5 procent do 41,7 miliarda euro, czyli nieco powyżej oczekiwań analityków. Działalność w sektorze użyteczności publicznej przyniosła koncernowi 26,4 miliarda euro przychodów, a 13,6 miliarda media i telekomunikacja. Analitycy przewidywali, że ubiegłoroczne przychody Vivendi wyniosą 39,8 miliarda euro. W grudniu ubiegłego roku Vivendi połączył się z kanadyjskim Seagramem, tworząc Vivendi Universal, drugą pod względem wielkości grupę medialną na...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Sprzedaż Vivendi w 2000 lepsza niż przewidywano