Sprzedaż Vivendi w 2000 lepsza niż przewidywano

14-02-2001, 13:29

PARYŻ (Reuters) - Vivendi Universal, francuski holding działający w sektorach mediów, telekomunikacji i użyteczności publicznej, zwiększył w 2000 roku sprzedaż o 36,5 procent do 41,7 miliarda euro, czyli nieco powyżej oczekiwań analityków. Działalność w sektorze użyteczności publicznej przyniosła koncernowi 26,4 miliarda euro przychodów, a 13,6 miliarda media i telekomunikacja. Analitycy przewidywali, że ubiegłoroczne przychody Vivendi wyniosą 39,8 miliarda euro. W grudniu ubiegłego roku Vivendi połączył się z kanadyjskim Seagramem, tworząc Vivendi Universal, drugą pod względem wielkości grupę medialną na...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Sprzedaż Vivendi w 2000 lepsza niż przewidywano