Stadion Legii Warszawa został wyposażony w platformę usługową opartą o indywidualną sieć Wi-Fi. Dostawcą sieci radiowej jest firma Ericsson. Jej instalacja oznacza, że dostęp do internetu będzie mogło mieć jednocześnie 31 tys. kibiców. Jak wylicza Ericsson, ruch, jaki może przechodzić przez sieć Wi-Fi na stadionie jest porównywalny do aktywności w sieci internetowej miasta o średniej wielkości. Internet będzie dostępny na terenie całego stadionu, a także w klubowych biurach, sklepie kibica oraz w stadionowej restauracji.
Natomiast sama platforma usługowa umożliwi zakup gadżetów w Legia FanStore lub biletów na kolejne mecze. Niebawem podpięta pod nią ma zostać również usługa zamawianie jedzenia z dostawą na trybuny.
Ericsson w ramach realizowanego dla Legii projektu wykonał planowanie radiowe, prace instalacyjne i optymalizację radiową. Firma zintegrowała też całą instalację z systemami zewnętrznymi, m.in. z Captive Portal.