Start-upy przenoszą modę do internetu

opublikowano: 10-01-2014, 00:00

Portfel SpeedUp Group powiększył się o kolejne start-upy. Tym razem to modowe e-commerce: Mustache.pl i Full of Fashion.

LMS Invest, fundusz inwestycyjny należący do SpeedUp Venture Capital Group, ogłosił dwie najnowsze inwestycje. Uwagę inwestora przykuły tym razem modowe spółki, działające w przestrzeni e-commerce.

— Projekty Mustache.pl i Full of Fashion wybraliśmy, kierując się ich dużym potencjałem rynkowym — zapewnia Tomasz Czapliński, prezes LMS Invest.

Mustache.pl to serwis internetowy oferujący odzież oraz dodatki i elementy wyposażenia wnętrz. Poza funkcją handlową ma stanowić również platformę społecznościową, skupiającą osoby zainteresowane modą. Za konceptem stoją Patrick Deba i Konrad Ozdowy — wcześniej odpowiadali za organizację targów mody Mustache Yard Sale.

— Naturalnym dla nas krokiem było przeniesienie się do świata online. Postanowiliśmy stworzyć narzędzie kompleksowo obsługujące proces sprzedaży od prezentacji produktu aż po jego wysyłkę. Za jego pośrednictwem projektanci mogą, praktycznie od początku swojej działalności, prowadzić sprzedaż na cały świat — mówi Patrick Deba.

Natomiast założyciele Full of Fashion upatrują biznesowej szansy w subskrypcyjnej sprzedaży akcesoriów modowych, choć równolegle zamierzają rozwijać również typowy sklep e-commerce.

— Z obserwacji polskiego i zagranicznego rynku wynika, że co najmniej 75 proc. zakupów w systemach subskrypcyjnych następuje po ujawnieniu zawartości pudełka. Dlatego też w koncepcji modelu sprzedaży zrezygnowaliśmy z „mystery box”. Klienci serwisu będą wiedzieć, jakie konkretnie produkty znajdą się wewnątrz przesyłki — wyjaśnia Marcin Pawełczyk, współzałożyciel Full of Fashion.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu