Stopklatka TV celuje w 2,5 proc. oglądalności

ISBNews
opublikowano: 13-03-2014, 15:48

Stopklatka TV celuje w do 2,5% oglądalności, poinformował prezes spółki Bohdan Kisielewski. Kanał wystartuje 15 marca.


"Mam nadzieje na duży sukces na polskim rynku. Jest to pierwszy, bezpłatny kanał filmowy do szerokiej widowni. Chcemy osiągnąć 1% oglądalności w pierwszym roku i uważam, że to ostrożna prognoza, a następnie 2-2,5% w kolejnych latach" - powiedział Kisielewski podczas spotkania z dziennikarzami.

Potencjalny zasięg kanału na platformach satelitarnych przekracza 5 mln abonentów oraz kolejne 2,5 mln abonentów kablówek. Według słów prezesa Stopklatki, chce on, aby do końca roku zasięg na kablówkach zbliżył się do ok. 4 mln zł. Stopklatka TV zapowiedziała również wprowadzenie w drugiej połowie roku interaktywności swojego kanału telewizyjnego chociażby z technologiami mobilnymi, które mają zwiększać zaangażowanie widza.

"Liczymy, że trend wzrostowy oglądalności kanałów tematycznych się utrzyma. W ciągu ostatnich 10 lat filmy i seriale były najszybciej rosnącą kategorią. Mamy co prawda do czynienia z niższym udziałem repertuaru filmowego w kanałach bezpłatnych wobec płatnych, ale mamy nadzieję, że dzięki naszej ofercie zacznie się to wyrównywać" - dodał prezes telewizji.

Wskazał ponadto, że kanał będzie aktywnie wykorzystywał zasoby trzech zaangażowanych w niego podmiotów: Agory "z ogromnym potencjałem docierania do widza", Kino Polska "z doświadczeniem i relacjami biznesowymi w branży" oraz portalu Stopklatka "z bazą internetową o filmach".

Wcześniej członek zarządu Agory, udziałowca projektu, Grzegorz Kossakowski wskazywał, że wejście medialnej grupy w segment telewizyjny to dla Agory szansa na pozyskanie przychodów z największego wartościowo segmentu reklamy.

Wskazał ponadto, że nakłady na ten projekt wyniosą 10 mln zł do 2016 r. Agora liczy na osiągnięcie przez Stopklatka TV 1% oglądalności do końca 2014 r. i 2% do końca 2016 r. Osiągnięcie progu rentowności oczekiwane jest w 2015 r.

We wrześniu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT ) podjęła uchwałę o przyznaniu koncesji Stopklatce na nadawanie programu o charakterze wyspecjalizowanym filmowym.

Stopklatka złożyła wniosek o udzielenie koncesji na rozpowszechnianie drogą rozsiewczą naziemną w sposób cyfrowy w multipleksie pierwszym programu telewizyjnego pod nazwą Stopklatka TV. Jest to projekt kanału filmowego, przygotowanego przez specjalistów z Telewizji Kino Polska, Agory i portalu Stopklatka.pl.

Oferta programowa kanału filmowego Stopklatka TV oprze się na trzech podstawowych filarach: polska klasyka filmowa, produkcje europejskie i kino światowe.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane