Strona główna

opublikowano: 03-10-2014, 15:22

17 listopada 2014 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyła się organizowana przez "Puls Biznesu" debata "Od petenta do klienta".

Wzięli w niej udział przedstawiciele największych firm w Polsce, które w ostatnich latach diametralnie zmieniły wizerunek, pozycję rynkową, wprowadziły nowoczesne modele zarządzania ukierunkowane na satysfakcję klienta i postawiły na jakość obsługi klientów.

Debatę otworzył pan Zbigniew Klepacki, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju oraz pani Małgorzata Olszewska, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji.

W czasie debaty poruszone zostały następujące zagadnienia:

  • Produkt/usługa, cena, jakość obsługi klienta, marketing… – co jest dziś kluczowe w osiąganiu sukcesu
  • Pogoń za uszczęśliwianiem – wyzwania związane z obsługą współczesnych klientów, ich rosnącymi wymaganiami, większą wrażliwością na cenę oraz nowymi technologiami i stale rosnącą konkurencją na rynku
  • Czy giganci skazani są na utratę rynku na rzecz młodych i małych firm. Jak się przed tym bronić?
  • Przełamywanie złych nawyków. Czy i jak można zmieniać przyzwyczajenia pracowników – „jesteśmy  duzi i zawsze tak będzie”
  • Jak pokonać bezwład. Wyzwania związane z wprowadzaniem zmian i efektywnym zarządzaniem w firmach zatrudniających tysiące pracowników
  • Jak sprawić, by długa historia firm nie była obciążeniem, lecz stała się atutem

 

W dyskusji wzięli udział:

Marek Balawejder
dyrektor wykonawczy
ds. sprzedaży detalicznej
w PKN ORLEN
Jerzy Jóźkowiak
prezes Poczty Polskiej
Michał Kaczmarzyk
naczelny dyrektor P.P. "Porty Lotnicze"
Jakub Karnowski
prezes PKP SA
Roman Pałac
dyrektor w The Boston Consulting Group
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane