Stworzyły naklejkowy biznes

opublikowano: 08-02-2019, 18:00

W dzisiejszym „Pomyśle na biznes” pokażemy Wam, jak prowadzi się biznes naklejkowy. Brzmi dziwnie? To zobaczcie, o co chodzi.




- Dekornik to sklep internetowy z naklejkami i tapetami dla dzieci. Istniejemy na rynku od ponad dziesięciu lat, natomiast w takiej formie obecnej jesteśmy od lat trzech. Wtedy właśnie zrobiłyśmy switch na produkty typowo dziecięce i zaczęłyśmy produkować i wymyślać własne wzory – mówi Paulina Glanowska, współwłaścicielka Dekornika.

Przez pierwsze lata firma zajmowała się produkcją tapet dla dorosłych.

- Wzory były kompletnie inne od tego, co robimy teraz i klient też był kompletnie inny. To był moment, że na rynku dopiero pojawiały się fototapety i zaczynało się o tym myśleć inaczej niż o takich tapetach znanych z lat 80-tych. To był nowinka – wspomina Paulina.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu