Stworzyły naklejkowy biznes

opublikowano: 08-02-2019, 18:00

W dzisiejszym „Pomyśle na biznes” pokażemy Wam, jak prowadzi się biznes naklejkowy. Brzmi dziwnie? To zobaczcie, o co chodzi.




- Dekornik to sklep internetowy z naklejkami i tapetami dla dzieci. Istniejemy na rynku od ponad dziesięciu lat, natomiast w takiej formie obecnej jesteśmy od lat trzech. Wtedy właśnie zrobiłyśmy switch na produkty typowo dziecięce i zaczęłyśmy produkować i wymyślać własne wzory – mówi Paulina Glanowska, współwłaścicielka Dekornika.

Przez pierwsze lata firma zajmowała się produkcją tapet dla dorosłych.

- Wzory były kompletnie inne od tego, co robimy teraz i klient też był kompletnie inny. To był moment, że na rynku dopiero pojawiały się fototapety i zaczynało się o tym myśleć inaczej niż o takich tapetach znanych z lat 80-tych. To był nowinka – wspomina Paulina.

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu