Subiektywne wektory B2B: Przodownicy i outsiderzy

WK
23-04-2009, 00:00

Subiektywne wektory B2B: Przodownicy i outsiderzy

Adam Góral

Udowadnia, że nie stworzył papierowego tygrysa.

Nie działa w szczególnie innowacyjnym segmencie teleinformatyki. Ale czas pokazał, że zbudowany przez niego w drodze wielu fuzji i przejęć holding Asseco, to prężna organizacja, mająca realne szanse dalszego rozwoju.

Wojciech Buczkowski

Pokazuje, jak zarabiać na społeczeństwie informacyjnym

Corocznie rosnące przychody i zyski udowadniają, że coraz bardziej zinformatyzowani Polacy chętnie kupują elektronikę w Komputroniku. Ta założona w 1996 r. sieć liczy już ponad 200 sklepów. Przejęła też konkurencyjną Karen Notebook.

Klaus Hartmann

Syzyf telekomunikacji. Pracuje, pracuje, a rezultatów nie widać.

Osadzony przez Deutsche Telekom na stanowisku szefa Polskiej Telefonii Cyfrowej, pozwala firmie tracić rynek. Przez spory udziałowców nawet marki handlowej nie zmienił z Ery na T-Mobile. Tak napisaliśmy półtora roku temu. I jest to wciąż aktualne…

Anna Streżyńska

Konkurencja, konkurencją. Ale co z rozwojem infrastruktury?

Szefowa Urzędu Komunikacji Elektronicznej sympatię społeczną zdobyła walką z Telekomunikacją Polską. Ale to sympatia tych, którzy dostęp do usług telekomunikacyjnych mają. Bo wszelkie inicjatywy zmierzające do rozbudowy infrastruktury ignoruje.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WK

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / Subiektywne wektory B2B: Przodownicy i outsiderzy