Subiektywne wektory B2B: Przodownicy i outsiderzy
Adam Góral
Udowadnia, że nie stworzył papierowego tygrysa.
Nie działa w szczególnie innowacyjnym segmencie teleinformatyki. Ale czas pokazał, że zbudowany przez niego w drodze wielu fuzji i przejęć holding Asseco, to prężna organizacja, mająca realne szanse dalszego rozwoju.
Wojciech Buczkowski
Pokazuje, jak zarabiać na społeczeństwie informacyjnym
Corocznie rosnące przychody i zyski udowadniają, że coraz bardziej zinformatyzowani Polacy chętnie kupują elektronikę w Komputroniku. Ta założona w 1996 r. sieć liczy już ponad 200 sklepów. Przejęła też konkurencyjną Karen Notebook.
Klaus Hartmann
Syzyf telekomunikacji. Pracuje, pracuje, a rezultatów nie widać.
Osadzony przez Deutsche Telekom na stanowisku szefa Polskiej Telefonii Cyfrowej, pozwala firmie tracić rynek. Przez spory udziałowców nawet marki handlowej nie zmienił z Ery na T-Mobile. Tak napisaliśmy półtora roku temu. I jest to wciąż aktualne…
Anna Streżyńska
Konkurencja, konkurencją. Ale co z rozwojem infrastruktury?
Szefowa Urzędu Komunikacji Elektronicznej sympatię społeczną zdobyła walką z Telekomunikacją Polską. Ale to sympatia tych, którzy dostęp do usług telekomunikacyjnych mają. Bo wszelkie inicjatywy zmierzające do rozbudowy infrastruktury ignoruje.