Czytasz dzięki

Prenumerata to pewność, oszczędność czasu i pieniędzy

  • Materiał partnera
opublikowano: 19-11-2020, 12:52
aktualizacja: 20-11-2020, 10:40

Jeżeli lubisz mieć pewność, że najważniejsze dla Ciebie tytuły prasowe każdego dnia znajdą się w Twoich rękach to najlepszym sposobem jest prenumerata w RUCH S.A.

Zrealizowane w ostatnim czasie Polskie Badania Czytelnictwa pokazują, że w czasie pandemii nastąpił wzrost czytelnictwa prasy wśród przedsiębiorców z 54 do 65%. Wniosek z tego, że informacja prasowa cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Czytelnicy mają w czym wybierać – w ofercie RUCH-u jest już ponad 2,5 tysiąca pozycji wydawniczych, co pokazuje, że prawie każda branża działająca na rynku ma swoje odzwierciedlenie w prasie drukowanej a większość także w prasie elektronicznej.

„Z perspektywy RUCH S.A. rzeczywiście obserwujemy, że w czasie pandemii, po chwilowym szoku pierwszego lockdownu, znów przybywa klientów korzystających z prenumeraty. Sprawdzona informacja w prowadzeniu działalności gospodarczej jest niezbędna i często decyduje w jaki sposób możemy działać, a czego nam nie wolno. To właśnie pewność informacji prasowej oraz odpowiedzialność redakcji za przekazywane wiadomości wyróżnia prasę drukowaną od przypadkowych źródeł internetowych, które potrafią wprowadzać czytelnika w błąd” – mówi Piotr Regulski, Członek Zarządu RUCH S.A.

Prenumerata wybranych tytułów dostarczanych do kiosku lub pod adres to najbardziej efektywne rozwiązanie dla użytkownika zainteresowanego jakościową treścią. Zamówienie prenumeraty jest łatwe i wygodne przez stronę internetową www.prenumerata.ruch.com.pl, mail lub telefon. Możliwość zamawiania on-line w RUCHu to jedyna taka opcja na rynku dla tytułów drukowanych. Zamówienie ujęte na jednej fakturze można rozliczyć jako koszt prowadzenia działalności gospodarczej.

„Stawiamy na rzetelność realizacji i dopasowanie do potrzeb klientów. Nie zamieniamy wydań z dodatkami dla prenumeratorów na tańsze wydania egzemplarzowe, co niestety zdarza się na rynku. Obsługujemy różnych odbiorców prenumeraty – klientów indywidualnych, przedsiębiorców, instytucje publiczne oraz organy administracji rządowej. Zdecydowana większość naszych klientów odnawia prenumeratę na kolejny okres, zazwyczaj na następny rok. Realizujemy także prenumeratę kroczącą - zamawianą w dowolnym czasie i odnawianą co miesiąc. Fakt, że klienci kontynuują współpracę z RUCH S.A. to dowód jakości naszej usługi, którą nieustannie doskonalimy. Perspektywa przejęcia naszej Spółki przez PKN Orlen jeszcze w tym roku powinna dodatkowo wzmocnić naszą silną pozycję rynkową” – mówi Małgorzata Modrzejewska, Dyrektor Biura Prenumeraty i e-commerce RUCH S.A.

Dodatkowo wyróżnia nas dedykowana obsługa kluczowych klientów, jest to zawsze jedna osoba doskonale znająca swojego klienta. To duży komfort, bowiem pracownik prenumeraty RUCH S.A. zna historię współpracy, potrafi ocenić potrzeby klienta oraz doradzić najlepsze rozwiązanie.

„RUCH to solidny partner dla biznesu. Korzystny dla Spółki prawomocny wyrok sądu pozwolił na zakończenie procesu restrukturyzacji. Otworzyło to drogę do kolejnego etapu, jakim jest przejęcie RUCH S.A. przez inwestorów, wśród których jest m.in. PKN Orlen S.A. Nowy właściciel gwarantuje Spółce zrównoważony rozwój we wszystkich kluczowych obszarach jej działania. Przed RUCH-em dobry czas wdrażania nowych formatów sprzedaży, optymalizacji procesów oraz inwestycji.” – mówi Piotr Regulski, Członek Zarządu RUCH S.A.

Zakończenie trwającego od ponad 2 lat przed sądem gospodarczym procesu restrukturyzacji Spółki otwiera nowy rozdział w historii RUCH S.A. Działająca od 1918 roku firma kolporterska, to silna marka zakorzeniona

w świadomości pokoleń Polaków. Kioski niegdyś były oknem na świat dla czytelników. W kolejkach przed okienkiem ustawiali się klienci, chcący rozwijać swoje zainteresowania, czy poszukujący informacji publikowanych na łamach gazet i czasopism. Przez lata cel wydawania prasy nie uległ zmianie, rewolucją jest natomiast metoda dostaw, która podąża za potrzebami klientów, odpowiadając tym samym na dynamicznie zmieniające się okoliczności funkcjonowania firm i instytucji na rynku – zarówno polskim, jak i światowym.

„Od lat nie zmienia się kluczowa potrzeba biznesu, czyli pewna informacja. Warto jest wiedzieć, aby móc informację przełożyć na działalność firm, spółek czy instytucji. Dlatego też warto mieć świadomość, jak działają systemy dystrybucji prasowej, bo to jest aspekt, który uległ zmianie na przestrzeni lat. Odpowiednie nakłady przydzielane są określonym kluczem systemowym do poszczególnych punktów sprzedaży. Im większa jest zanotowana w systemie sprzedaż danej pozycji wydawniczej, tym większy nakład trafia do punktu. Staramy się zarządzać nakładami w taki sposób, aby jak najbardziej efektywnie sprzedawać prasę we własnej sieci kiosków i saloników” – informuje Piotr Regulski, Członek Zarządu RUCH S.A.

Takie działanie systemu kolportażowego rodzi jednak pewne ryzyko dla odbiorców, którzy nie zakontraktują prenumeraty prasowej, a chcą nabywać ją regularnie w określonym punkcie. Na rynku prasowym zauważana jest tendencja, że niektóre pozycje wydawnicze cieszą się większym zainteresowaniem w określone dni tygodnia. Wynika to z jednej strony z zakupów spontanicznych, które są bardzo trudne do zmierzenia z poziomu firmy kolporterskiej oraz jest to również zespolone z harmonogramem wydań dodatków specjalnych, które cieszą się zainteresowaniem czytelników. Może więc zdarzyć się, że podaż w punkcie będzie w jakiś dzień mniejsza, aniżeli popyt. Mówiąc wprost – czytelnik pomimo chęci zakupienia jakiejś gazety w punkcie może jej nie dostać, ze względu na wszystkie wspomniane czynniki.

„Właśnie dlatego warto korzystać z prenumeraty, która w RUCH S.A. realizowana jest osobnym procesem kolportażowym. Oznacza to, że klient prenumeraty ma pewność, że w nakładzie skierowanym przez wydawcę do RUCH-u jest specjalny egzemplarz właśnie dla takiego klienta. Większość wydawców prasy wzbogaca wydania dedykowane dla prenumeratorów o wartościowe dodatki i treści niedostępne w codziennej szerokiej dystrybucji, aby lojalni klienci mogli korzystać z dodatkowych wartości. W prenumeracie obsługujemy zamówione na określony czas wszystkie pozycje wydawnicze i nie korzystamy w tym procesie z ogółu nakładów skierowanych przez wydawcę do dystrybucji w naszej sieci sprzedaży. Właśnie ten aspekt wyróżnia prenumeratę od tradycyjnego zakupu prasy w kiosku czy saloniku prasowym” – podkreśla Małgorzata Modrzejewska, Dyrektor Biura Prenumeraty i e-commerce RUCH S.A.

Proces dystrybucji prenumeraty jest złożony i pracochłonny, ale z uwagi na skalę obsługiwanych klientów przez RUCH jest on zasadny. Dzięki temu klient prenumeraty może spać spokojnie mając pewność, że w czasie jego snu zamówiony egzemplarz czasopisma lub gazety przemierza drogę z redakcji, przez drukarnię, po jedno z 13 Centrów Logistycznych RUCH S.A., a stamtąd wyrusza w drogę do wskazanego miejsca odbioru prenumeraty (lub adresu firmy, instytucji, urzędu). Kiedy czytelnik o poranku może już przyswajać aktualne informacje, szereg specjalistów RUCH S.A. planuje kolejną podróż zamówionej w prenumeracie prasy – i tak przez cały zakontraktowany okres świadczenia usług przez RUCH S.A.

Materiał partnera

Zapraszamy na https://prenumerata.ruch.com.pl/

Lub telefonicznie 22 693 70 00

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał Partnera

Polecane