Sukces spod młotka

Ann Gołasa
opublikowano: 2014-10-06 00:00

Wielkopolska e-Gazela wprowadziła nową jakość na polski rynek obrotu pojazdami

WIELKOPOLSKIE — CARPORT

Firma Carport powstała w 2007 r. jako Pierwsze Polskie Centrum Remarketingu. Organizuje i prowadzi aukcje samochodowe.

— Aby pojazd używany z sukcesem zaoferować na elektronicznej platformie handlowej, a także aby podczas licytacji uzyskał najkorzystniejszą ofertę, trzeba przygotować jego rzetelny opis i tak zaprezentować, by dać nabywcy pewność, o jaki towar się ubiega. Razem z naszymi partnerami zajmującymi się ekspertyzami motoryzacyjnymi opracowaliśmy unikatowy standard — przekonuje Paweł Rzepka, dyrektor zarządzający Carport.

Tworząc firmę, właściciele Carportu wzorowali się na bardzo dobrze zorganizowanych i doświadczonych rynkach aukcji samochodowych w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej, gdzie stosuje się najnowsze rozwiązania z dziedziny handlu elektronicznego.

— Oczywiście całe przedsięwzięcie należało dostosować do specyfiki polskiego rynku obrotu pojazdami używanymi — dodaje Paweł Rzepka.

Carport ma na koncie wiele sukcesów, wśród nich bardzo szybki przyrost liczby kupujących.

— Mamy ich ponad 20 tysięcy i co miesiąc przybywają nowi. Niebawem zamierzamy otworzyć rynek dla dostawców detalicznych. Chcemy też rozszerzyć katalog usług dodatkowych dla nabywców. Będziemy oferować jeszcze lepsze możliwości sfinansowania zakupionego pojazdu i jego dostawy. Pragniemy także znacznie rozszerzyć działalność na rynki zagraniczne. W ten sposób chcielibyśmy utrzymywać tempo wzrostu, a jednocześnie przyczynić się do szerszego wprowadzania na rynek polski najlepszych praktyk w obrocie pojazdami używanymi — przekonuje Paweł Rzepka.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

Coface