Sukces wydrukowany na billboardzie

DI
opublikowano: 2023-12-18 00:15
zaktualizowano: 2023-12-15 11:40

Holistyczne podejście do reklamy zewnętrznej pozwala spółce szybko rosnąć na konkurencyjnym rynku. Inwestycje, jakie poczyniła w ostatnich latach, przyciągają do niej klientów z kraju i z zagranicy.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

3. MIEJSCE WOJEWÓDZTWO ŚWIĘTOKRZYSKIE - Recevent

Rodzinna firma Recevent w rankingu „Gazele Biznesu” wymieniana jest od kilku lat. Z roku na rok jej pozycja w zestawieniu wzrasta – zwiększa się jednocześnie jej konkurencyjność rynkowa, liczba obsługiwanych klientów i rentowność.

Recevent działa w branży OOH od 15 lat - specjalizuje się w kompleksowej obsłudze sieci systemów outdoorowych, począwszy od projektowania indywidualnych rozwiązań OOH, przez budowanie sieci nośników, po kompleksowe zarządzanie cyklicznymi kampaniami (druk materiałów i wymiana ekspozycji). W firmie stale zwiększany jest portfel nośników – obecnie zarządza siecią ponad 10 tys. (własne i zewnętrzne).

- Kluczowe dla stałego rozwoju naszego biznesu są inwestycje, jakie realizujemy od pięciu lat. Nieustannie rozwijamy park technologiczny i unowocześniamy linie produkcyjne. Jesteśmy pionierami w zakresie druku cyfrowego z użyciem tuszy wodnych – to technologia, która mocno zyskuje na popularności w Europie Zachodniej. Szybka decyzja o implementacji tej technologii dziś owocuje zwiększeniem konkurencyjności firmy na rynku – mówi Robert Dąbrowski, prezes Recevent, który spółkę prowadzi wspólne z żoną, Anną Dąbrowską (wiceprezes Recevent).

Recevent rocznie obsługuje 330 tys. tablic reklamowych i konsekwentnie wzmacniania swoją pozycję na rynku. Firma współpracujące z takimi markami jak Biedronka, Lewiatan, Bricomarché czy Orlen. Jej zespół 290 monterów pracujących w terenie, dziennie wykleja ponad 900 billboardów.

- Inwestycje oraz rozwój własnej ekipy dają nam dużą elastyczność w działaniu i umożliwiają szybką reakcję na rynkowe zmiany. Dzięki temu utrzymujemy wysoką jakość usług – mówi Anna Dąbrowska.

W obecnych, dość dynamicznych czasach, Recevent udowadnia, że inwestowanie w innowacje, technologie przyjazne środowisku i nacisk na jakość obsługi klienta są kluczem do sukcesu w branży OOH.

- Inwestycja w unowocześnienie parku technologicznego podniosła wydajność i efektywność kosztową produkcji, pięciokrotnie zwiększyliśmy możliwości produkcyjne – dodaje Robert Dąbrowski.

Pomaga to m.in. w obsłudze odbiorców zagranicznych. Firma świadczy usługi drukarskie dla klientów z Niemiec, Czech, Słowacji, Austrii i Szwajcarii. Udział rynków zagranicznych wynosi już około 40 proc. w strukturze sprzedaży spółki w kategorii druku.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

Coface

Partner strategiczny

Alior

Partnerzy

GPW Orlen Targi Kielce