3. MIEJSCE WOJEWÓDZTWO ŚWIĘTOKRZYSKIE - Recevent
Rodzinna firma Recevent w rankingu „Gazele Biznesu” wymieniana jest od kilku lat. Z roku na rok jej pozycja w zestawieniu wzrasta – zwiększa się jednocześnie jej konkurencyjność rynkowa, liczba obsługiwanych klientów i rentowność.
Recevent działa w branży OOH od 15 lat - specjalizuje się w kompleksowej obsłudze sieci systemów outdoorowych, począwszy od projektowania indywidualnych rozwiązań OOH, przez budowanie sieci nośników, po kompleksowe zarządzanie cyklicznymi kampaniami (druk materiałów i wymiana ekspozycji). W firmie stale zwiększany jest portfel nośników – obecnie zarządza siecią ponad 10 tys. (własne i zewnętrzne).
- Kluczowe dla stałego rozwoju naszego biznesu są inwestycje, jakie realizujemy od pięciu lat. Nieustannie rozwijamy park technologiczny i unowocześniamy linie produkcyjne. Jesteśmy pionierami w zakresie druku cyfrowego z użyciem tuszy wodnych – to technologia, która mocno zyskuje na popularności w Europie Zachodniej. Szybka decyzja o implementacji tej technologii dziś owocuje zwiększeniem konkurencyjności firmy na rynku – mówi Robert Dąbrowski, prezes Recevent, który spółkę prowadzi wspólne z żoną, Anną Dąbrowską (wiceprezes Recevent).
Recevent rocznie obsługuje 330 tys. tablic reklamowych i konsekwentnie wzmacniania swoją pozycję na rynku. Firma współpracujące z takimi markami jak Biedronka, Lewiatan, Bricomarché czy Orlen. Jej zespół 290 monterów pracujących w terenie, dziennie wykleja ponad 900 billboardów.
- Inwestycje oraz rozwój własnej ekipy dają nam dużą elastyczność w działaniu i umożliwiają szybką reakcję na rynkowe zmiany. Dzięki temu utrzymujemy wysoką jakość usług – mówi Anna Dąbrowska.
W obecnych, dość dynamicznych czasach, Recevent udowadnia, że inwestowanie w innowacje, technologie przyjazne środowisku i nacisk na jakość obsługi klienta są kluczem do sukcesu w branży OOH.
- Inwestycja w unowocześnienie parku technologicznego podniosła wydajność i efektywność kosztową produkcji, pięciokrotnie zwiększyliśmy możliwości produkcyjne – dodaje Robert Dąbrowski.
Pomaga to m.in. w obsłudze odbiorców zagranicznych. Firma świadczy usługi drukarskie dla klientów z Niemiec, Czech, Słowacji, Austrii i Szwajcarii. Udział rynków zagranicznych wynosi już około 40 proc. w strukturze sprzedaży spółki w kategorii druku.






