Surfland idzie na NewConnect

MGA
opublikowano: 13-12-2011, 00:00

Wrocławska spółka IT planuje debiut w pierwszej połowie 2012 roku. Idzie na parkiet po 600 tys. zł.

Producent oprogramowania dla deweloperów i firm budowlanych pod koniec listopada przekształcił się w spółkę akcyjną. Cel jest jasny: debiut na warszawskim parkiecie. Uzyskane z niego pieniądze zamierza przeznaczyć na rozwój.

— Jesteśmy w trakcie przygotowywania memorandum inwestycyjnego, które chcielibyśmy skierować do inwestorów w pierwszym kwartale przyszłego roku. Debiut jest planowany na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2012 — mówi Jacek Kwaśniak, prezes Surfland Deweloper System (SDS). Tłumaczy, że spółka szybko się rozwija i potrzebuje inwestycji, by utrzymać tempo wzrostu. Wejście na NewConnect ma umożliwić uzyskanie kapitału na planowane inwestycje. W grę wchodzi kwota ok. 600 tys. zł z prywatnej emisji akcji.

— Chcielibyśmy przeznaczyć te pieniądze na poszerzenie oferty produktowej pozwalającej zwiększenie udziałów w rynku. Część z pozyskanych pieniędzy planujemy także wydać na marketingowe wsparcie sprzedaży. NewConnect wydaje się dla nas optymalnym rynkiem ze względu na kwotę, którą planujemy uzyskać — mówi Jacek Kwaśniak.

Po trzech kwartałach tego roku Surfland miał 672 tys. zł przychodów i 232 tys. zysku netto. Spółka prognozuje, że rok zamknie przychodami w wysokości do 1 mln zł i będzie miała ok. 300 tys. zł zysku. SDS to owoc połączenia dwóch firm IT: Surfland Systemy Komputerowe oraz StartUp. W sierpniu 2010 roku SDS podpisała umowę inwestycyjną z eXant Software Polska — partnerem międzynarodowej firmy IT eXant Software. W obu podmiotach głównym udziałowcem jest notowany na NewConnect fundusz private equity OneRay Investment. Fundusz jest zarządzany przez osoby wcześniej powiązane z Surfland Systemy Komputerowe.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MGA

Polecane