Światowe laury dla Forda

MAZ
opublikowano: 04-06-2007, 00:00

Podobnie jak w roku ubiegłym, tak i w tym, zdobywcą Brandcameo Product Placement Award 2006 został koncern samochodowy Ford.

Podobnie jak w roku ubiegłym, tak i w tym, zdobywcą Brandcameo Product Placement Award 2006 został koncern samochodowy Ford.

Minęło ponad 20 lat, kiedy ford taurus wystąpił w „Robocopie”. W 2006 r. ford pojawił się w 17 z 41 najbardziej kasowych filmów w USA (np. w najnowszym obrazie o Bondzie „Casino Royal”). Na drugim miejscu znalazła się Coca-Cola. Za całą działalność wyróżniono producenta odzieży sportowej Everlast, który od początku, czyli od 1976 r., towarzyszy legendarnej serii filmów „Rocky” z Sylwestrem Stallone w roli boksera Rocky’ego Balboa. Jej produkty można było też obejrzeć m.in. we „Wściekłym byku”, „Alim”, „The Hurricane”, a ostatnio w „Annapolis”.

Nagrody Brandcameo wręczane są firmom w kilkunastu kategoriach, zależnie od sposobu i miejsca publikacji. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2003 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy