Światowy design w polskich domach

opublikowano: 19-12-2022, 01:15
Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

B3 wyznacza trendy i wprowadza do polskich domów ponadczasowy design oraz najwyższej jakości produkty codziennego użytku.

3. Miejsce województwo małopolskie B3

Skuteczne trio:To nie jest pierwszy biznes trójki przyjaciół ze studiów. Prowadzą też sklep internetowy bazylia.pl, który sześć lat temu został liderem Małopolski w rankingu e-Gazele Biznesu d lewej Wojciech Bartyzel, Jakub Boduch, Artur Bem
Skuteczne trio:To nie jest pierwszy biznes trójki przyjaciół ze studiów. Prowadzą też sklep internetowy bazylia.pl, który sześć lat temu został liderem Małopolski w rankingu e-Gazele Biznesu d lewej Wojciech Bartyzel, Jakub Boduch, Artur Bem

Firma jest generalnym importerem ekskluzywnych naczyń i akcesoriów kuchennych. Założyciele B3 - Artur Bem, Jakub Boduch i Wojciech Bartyzel - są przyjaciółmi ze studiów na Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny). Pomysł na wspólny biznes narodził się w 2008 r. z pragnienia dostarczenia na polski rynek dotychczas niedostępnych produktów renomowanych marek. Pierwszą był Skeppshult – szwedzki producent wysokiej klasy żeliwnych naczyń i akcesoriów kuchennych. Do dzisiaj B3 jest jej wyłącznym dystrybutorem w Polsce.

Od początku filozofia działania firmy wygląda tak: prezentowanie i udostępnienie polskim konsumentom wyselekcjonowanych produktów wyposażenia kuchni łączących w sobie najwyższą jakość wykonania, funkcjonalność oraz nowoczesny design, będący dziełem najlepszych europejskich projektantów.

B3 współpracuje ze znanymi światowymi markami takimi jak: WMF, Villeroy&Boch, Joseph Joseph, Umbra. Są to brandy rozpoznawalne i cenione na całym świecie, a każdy produkt z asortymentu cechuje się designerskim wyglądem (wiele z nich zdobyło międzynarodowe nagrody), funkcjonalnością i najwyższą jakością materiałów bezpiecznych dla zdrowia.

Założyciele firmy brali udział w licznych targach, zbudowali własną sieć sklepów Premium Home, i platformę internetową B2B z możliwością integracji z innymi systemami sprzedaży.

B3 zatrudniają 70 pracowników. Od konkurencji różni się rozmachem i skalą działania, nowoczesnymi narzędziami wspomagającymi sprzedaż, wysoką jakością obsługi klienta i dobrze zorganizowaną logistyką do obsługi rynku e-commerce.

- Za najważniejsze w prowadzeniu biznesu uważamy solidnych partnerów, naszych pracowników, szeroki horyzont, strategiczne, długoterminowe planowanie oraz dywersyfikację. Wypracowaliśmy własny system zarządzania opierający się na czterech filarach: szacunek, szczerość, odpowiedzialność, kompetencje - wylicza Jakub Boduch.

- Najbliższe plany firmy to intensyfikacja i poszerzanie kanałów sprzedaży, rozbudowa naszego portfolio dystrybutora o kolejne rozpoznawalne brandy, nowe otwarcia i przejęcia w segmencie detalu online i offline, umocnienie na pozycji lidera rynku w Polsce - dodaje.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane