Święto technologii tuż za Odrą

Sylwester SacharczukSylwester Sacharczuk
opublikowano: 2014-01-21 00:00

Działasz w branży IT i chcesz się promować? Jedną z najlepszych okazji może być udział w największych na świecie targach nowych technologii.

Zbliża się kolejna edycja targów CeBIT. To olbrzymia impreza targowa, podczas której prezentowane jest oprogramowanie, sprzęt komputerowy i nowe technologie informatyczne. CeBIT odbywa się raz w roku w pierwszej połowie marca w Hanowerze i przyciąga przedsiębiorców z całego świata. W tym roku technologiczne spółki, również z Polski, będą przedstawiać swoją ofertę od 10 do 14 marca.

Prezentacje i filmy

Przy okazji targów Ministerstwo Gospodarki i Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) po raz kolejny organizują polskie stoisko narodowe. Do zaprezentowania się na nim zapraszają przedsiębiorców, instytucje otoczenia biznesu i uczelnie działające w branży IT. Będą oni mogli m.in. wyłożyć swoje materiały reklamowo-promocyjne na stanowiskach instytucji reprezentujących dany region. W tym celu trzeba wcześniej skontaktować się z podmiotami, które wyraziły zainteresowanie udziałem w targach CeBIT (ich listę znajdziesz na stronie www.mg.gov.pl/node/19166). Każdy przedsiębiorca ma możliwość wygłoszenia prezentacji dla zaproszonych przez siebie gości i innych zwiedzających w części otwartej stoiska (według ustalonego wcześniej harmonogramu). Firmy zainteresowane tą opcją powinny wysłać zgłoszenie na e-mail: magdalena_zwolinska@parp. gov.pl). W czasie przerw w tych prezentacjach na ekranach będą wyświetlane filmy promujące polskie przedsiębiorstwa (trzeba je wcześniej przesłać do PARP). Profile firm mogą też być umieszczane w przygotowanym przez agencję katalogu polskich uczestników targów.

Giełda B2B dla firm

Ponadto każda firma poszukująca zagranicznych partnerów biznesowych może uczestniczyć w międzynarodowej giełdzie kooperacyjnej Future Match. — Będzie to dobra okazja do pozyskania nowych zleceń, zapoznania się z nowymi i innowacyjnymi technologiami oraz promocji firmy i wymiany doświadczeń z ekspertami z branży ICT — mówi Justyna Sapryk z PARP.

W giełdzie mogą wziąć udział potencjalni nabywcy usług ICT oraz przedstawiciele branż, m.in. motoryzacyjnej, transportowej, biotechnologicznej, farmaceutycznej, środowiskowej i spożywczej. Aby się do niej zgłosić, trzeba stworzyć profil z opisem swojej firmy. Potem przedsiębiorcy szukają potencjalnych kontrahentów w katalogu on- line i wysyłają do nich zapytania o spotkanie. Rozmowy firm zainteresowanych nawiązaniem kontaktu odbędą się w Hanowerze od 10 do 14 marca. Zarejestrować się na giełdę można najpóźniej do 23 lutego.