Szalony "Czarny Piątek" w sieci

OSZ, techcrunch.com
24-11-2012, 23:47

Amerykanie rozpoczęli już sezon zakupów świątecznych. W sieci sprzedaż mocno wzrosła.

Zakupowe szaleństwo zapanowało nie tylko w wielkich supermarketach, ale także w internecie, co jest powodem do zadowolenia dla branży e-commerce.

Tablet Apple służył w tym roku jako narzędzie do zakupów (fot. Bloomberg)
Zobacz więcej

Tablet Apple służył w tym roku jako narzędzie do zakupów (fot. Bloomberg)

Według danych opublikowanych w IBM Digital Analytics Benchmark sprzedaż w sieci podskoczyła o prawie 21 proc. w porównaniu z zeszłym rokiem. Spora w tym zasługa użytkowników urządzeń mobilnych.

Największy udział w ruchu generowanym przez takie gadżety miał iPad, przy pomocy którego Amerykanie robili zakupy w sieci chętniej niż poprzez iPhone'a i sprzęt z systemem operacyjnym Android.

Black Friday to tradycyjny pierwszy dzień świątecznego sezonu zakupowego, który następuje zaraz po Dniu Dziękczynienia. Amerykanie kuszeni sporymi rabatami i promocjami udają się wtedy na wielkie zakupy. Sklepy internetowe szykują się jeszcze do promocji z okazji tzw. Cyber Poniedziałku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: OSZ, techcrunch.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Szalony "Czarny Piątek" w sieci