Szansa na spinacz ze złota

Już tylko do 9 września można składać projekty na konkurs Związku Firm Public Relations „Złote Spinacze 2005”. Celem konkursu jest podwyższanie standardów usług PR oraz podnoszenie poziomu wiedzy specjalistów z branży. W tym roku nagrody zostaną przyznane w dziewięciu kategoriach, m.in.: PR produktu, komunikacja kryzysowa, kampania społeczna. Konkurs ma charakter otwarty, a uczestnicy walczą o statuetkę „Złotego Spinacza”.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ