Szef Toyoty wieszczy porażkę Tesli

opublikowano: 06-11-2020, 18:52
aktualizacja: 06-11-2020, 18:58

Akio Toyoda, szef Toyoty i wnuk założyciela spółki przewiduje, że Tesla przegra rywalizację z dotychczasowymi liderami branży motoryzacyjnej kiedy wejdą na całego w produkcję aut elektrycznych, pisze The Telegraph.

Akio Toyoda
Akio Toyoda
fot. Bloomberg

– Tesla twierdzi, że jej przepis będzie standardem przyszłości, ale to, czym dysponuje Toyota, to prawdziwa kuchnia i prawdziwy szef kuchni – powiedział Toyoda. – Oni tak naprawdę nie robiąc czegoś prawdziwego, ludzie po prostu kupują przepis. My mamy kuchnię i szefa, robimy prawdziwe dania. Jeśli chodzi o produkty, my mamy pełne menu, z którego konsumenci będą mogli wybierać – dodał.

Toyota produkuje ok. 10 mln aut rocznie, a Tesla w całej swojej historii wyprodukowała trochę więcej niż 10 proc. tej liczby samochodów. Spółka Elona Muska korzysta z tego, że jest pionierem produkcji aut elektrycznych. Według analityków, Tesla w ostatnim czasie straciła pozycję lidera sprzedaży aut z takim napędem w Europie w związku z ofensywą w tym segmencie rynku m.in. Volkswagena i aliansu Renault-Nissan.

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, The Telegraph

Polecane