Szersza oferta dla mikrusów w FM Banku

opublikowano: 26-10-2012, 00:00

Bank daje firmom ubezpieczenia prawne i zdrowotne. Kolejne niespodzianki pojawią się w przyszłym roku.

Ruszyła kampania banku, w której promuje się jako „Pierwszy bank w świecie mikrofirm”, a wraz z nią zmiany w ofercie.

— Chcemy być czołowym bankiem dla mikrofirm — mówi Michał Zielke, wiceprezes FM Banku, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Do pakietu windykacyjnego, który umożliwia pomoc w ściąganiu należności, dołączył pakiet prawny oraz medyczny. Aby z nich skorzystać, trzeba w FM Banku posiadać rachunek.

Ubezpieczenie prawne bank oferuje we współpracy z Concordią. Cena zależy od liczby pracowników oraz od rodzaju posiadanego w FM Banku rachunku.

Najtańszy pakiet to koszt 195 zł rocznie. Ubezpieczenie pokryje koszty pomocy prawnej w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, przy dochodzeniu roszczeń odszkodowawczych, a także w zakresie umów i praw rzeczowych związanych z ruchomościami stanowiącymi środki trwałe ubezpieczonego. Bez ograniczeń można dzwonić na infolinię prawną oraz maksymalnie 4 razy w roku przesłać prawnikowi do sprawdzenia np. wzór umowy. W droższej wersji pakietu za 410 zł rocznie pojawia się możliwość pomocy prawnej w sprawach karnych, związanych z umową dzierżawy i najmu oraz prawami rzeczowymi dotyczącymi nieruchomości stanowiącej siedzibę przedsiębiorcy, a także dotyczącą prawa konkurencji, administracyjnego oraz zasad zakładania lub przekształcenia przedsiębiorstwa. Ubezpieczenie medyczne, przygotowane z Lux-Medem, kosztuje 55 zł miesięcznie w wersji indywidualnej, a 95 zł w wersji rodzinnej. Każdy pracownik włączony do ochrony to kolejne 55 zł miesięcznie. Pakiet umożliwia dostęp do prywatnej służby zdrowia w ponad 300 placówkach medycznych, konsultacje u lekarzy specjalistów oraz zabiegi ambulatoryjne.

— Chcemy dawać przedsiębiorcom produkty, które będą im naprawdę potrzebne — tłumaczy zmiany Michał Zielke.

Wprowadzenie do oferty pakietów poprzedziły szczegółowe badania potrzeb przedsiębiorców. Ale nowe produkty, wpływające na obniżenie ryzyka prowadzenia działalności przez mikrofirmy, mają działać także w interesie banku. Michał Zielke zapowiada, że to jeszcze nie koniec zmian. Już na początku przyszłego roku do oferty mogą dołączyć kolejne produkty dodatkowe, prawdopodobnie też związane z ubezpieczeniami. Ale szczegółów prezes nie chce ujawniać, twierdząc tylko, że będzie to coś, czego jeszcze na rynku nie ma. Bank ma ambitne plany związane z pozyskiwaniem nowych klientów w ciągu najbliższych lat.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu