Szósta rocznica katastrofy smoleńskiej

opublikowano: 10-04-2016, 22:00

Tragedia z 10 kwietnia 2010 r. naturalnie stała się wielkim sprawdzianem dla mediów

Tragedia z 10 kwietnia 2010 r. naturalnie stała się wielkim sprawdzianem dla mediów, nie tylko ogólnoinformacyjnych, lecz także branżowych — gospodarczych, sportowych etc.

W blisko dwudziestoletnich dziejach „Pulsu Biznesu” na palcach ręki da się zliczyć wydarzenia spoza sfery biznesowej, które by tak zdominowały wydanie naszego dziennika. Do owych wyjątków należy atak terrorystów 11 września 2001 r. na World Trade Center i Pentagon, później 2 kwietnia 2005 r. odejście Jana Pawła II oraz właśnie katastrofa smoleńska.

Notabene zmieniła ona różne medialne obyczaje — dobrym przykładem było połączenie potencjału konkurujących TVP, TVN i Polsatu dla wspólnych transmisji uroczystości pogrzebowych. W szóstą rocznicę Smoleńska przypominamy wyjątkową okładkę „PB” z poniedziałku, 12 kwietnia 2010 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Jacek Zalewski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu