T-Mobile powalczy o względy firm

PTC rzuca rękawicę usłudze Orange Open w sektorze przedsiębiorstw. Wprowadzi też dla firm usługę w chmurze.

PTC, operator sieci T-Mobile, ostro wchodzi w sprzedaż usług dla firm. Oferuje usługę konkurencyjną do Orange Open, z którym telekom Macieja Wituckiego był do tej pory jedyny na rynku. To telefonia stacjonarna, komórkowa, internet stacjonarny i mobilny. W przeciwieństwie do Orange, T-Mobile nie będzie oferował telewizji. Nie oferuje też tej usługi mniej lukratywnym klientom indywidualnym.

— Mamy 1 tys. handlowców zajmujących się sprzedażą usług dla firm. Właśnie podpisaliśmy pierwsze umowy — mówi Miroslav Rakowski, prezes PTC.

Deutsche Telekom, właściciel T-Mobile, mocno stawia na usługi szybkiego stacjonarnego internetu. Spółka Miroslava Rakowskiego była jednym z nielicznych oddziałów koncernu, który nie miał do tej pory odnogi stacjonarnej z prawdziwego zdarzenia. Teraz chce wykorzystać posiadane przez siebie sieci światłowodowe, przekonując, że jest ich wystarczająco dużo, by obsłużyć klientów korporacyjnych (brakujące połączenia bezpośrednio do klienta uzupełni radioliniami).

— W kwietniu uruchomimy usługę „w chmurze”. Klient biznesowy otrzyma kompleksową ofertę z zakresu ICT, w ramach której skupiamy się na technologiach komunikacyjnych. W tym roku ta usługa da nam kilkadziesiąt milionów złotych przychodów — mówi Miroslav Rakowski.

T-Mobile pokaże usługę finansową w drugiej połowie roku. Ma być to dalszy krok po uruchomionych w ubiegłym roku płatnościach zbliżeniowych NFC.

— Chcemy powiązać płatności za aplikacje z billingiem operatora. Pojedyncze kwoty to rząd kilku złotych, ale to w rzeczywistości ogromny rynek. Ludzie nie kupują aplikacji, bo nie ma prostej metody płatności za nie — mówi Miroslav Rakowski.

T-Mobile chce też podpisać umowę z partnerem w sprawie smart gridu, który umożliwi ofertę usługę inteligentnego domu. Pokaże też partnera w zakresie monitoringu obiektów w ruchu (korzystają z tych usług np. firmy spedytorskie). Ciekawe mogą być też usługi zdalnej ochrony zdrowia — telemedycyna i telemonitoring.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Magdalena Wierzchowska

Polecane