Tak to widzę Kryzys może być szansą dla małych firm

Paweł Moskała
opublikowano: 05-02-2009, 00:00

Paweł Moskała

właściciel Real Logistics

W czasach, gdy liczy się każda złotówka, mali operatorzy logistyczni zyskują klientów. Nie dlatego, że oferują dumpingowe ceny, ale dlatego, że przyzwyczaili się szukać najkorzystniejszych rozwiązań. Podczas prosperity przedsiębiorstwa chętnie współpracowały z renomowanymi spedytorami, bardziej niekiedy kierując się prestiżem niż ofertą cenową. Słaba marka małych operatorów była często jedynym kryterium odrzucenia oferty. Teraz ich elastyczność ma szansę spotkać się z zainteresowaniem. Niekiedy realizacja transportu przez mniej popularny port lub decyzja o wydłużeniu czasu dostawy o kilka dni rodzą oszczędności rzędu kilkunastu procent. Dzięki takiemu podejściu do rynku w ostatnim kwartale, zwiększyliśmy liczbę obsługiwanych klientów o połowę.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Moskała

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu