Tak to widzę Outsourcing dla ubezpieczycieli

KA
17-06-2009, 00:00

Piotr Cholewa

prezes ArchiDoc

Z powodu spowolnienia gospodarczego rynek usług ubezpieczeniowych nie rozwija się tak szybko jak wcześniej. Mimo to wymagania klientów co do jakości obsługi stale rosną, a to stwarza konieczność usprawniania przepływu umów. Towarzystwa ubezpieczeniowe przetwarzają dokumentację związaną ze sprzedażą polis czy likwidacją szkód na dużą skalę. Największym utrudnieniem w skutecznym zarządzaniu informacją może być rozproszenie oddziałów ubezpieczyciela lub różnorodność umów z jednym klientem. Outsourcingowy model zarządzania dokumentami, bazujący na ich obiegu w formie elektronicznej, pozwala zdecydowanie skrócić czas przepływu informacji przy zachowaniu ochrony danych. Do takiego modelu przekonuje się coraz więcej firm z branży ubezpieczeniowej. Badania Ipsos wskazują, że korzysta z niego aż 73 proc. przedsiębiorstw z tego sektora.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Technologie / Tak to widzę Outsourcing dla ubezpieczycieli