Tak to widzę Znana marka nie musi być najlepsza

Aleksandra Szarek
14-04-2009, 00:00

Aleksandra Szarek

specjalista rynku nieruchomości Home Broker

Na polskim rynku nieruchomości działa kilku deweloperów znanych każdemu — m.in. J. W. Construction, Dom Development czy Budimex. Te firmy różnie się jednak kojarzą: J.W. to tani deweloper budujący w segmencie popularnym, Dom Development to solidność. Są rozpoznawalne, bo przez lata pracowały na swój wizerunek, realizując najwięcej inwestycji. Dzięki dużej sprzedaży w ostatnich latach zgromadziły kapitał, który umożliwił intensywną reklamę w mediach.

Patrząc na ich ostatnie wyniki, można jednak dojść do wniosku, że wyrzuciły pieniądze w błoto. J.W. w 2008 roku zanotował ponad 80-proc. spadek sprzedaży, Dom Development — prawie 50 proc. Ostatnie miesiące nie przyniosły poprawy.

Mniejsi deweloperzy nie są w lepszej sytuacji, ale jeśli zaproponują rozsądne ceny, mogą dotrzeć do klienta nawet, gdy nie są rozpoznawalni.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Szarek

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / / Tak to widzę Znana marka nie musi być najlepsza