Telekom ma tysiące euro na przydatne aplikacje

opublikowano: 06-05-2014, 00:00

Deutsche Telecom będzie promował nowe aplikacje internetowe skierowane do małych i średnich firm. Najlepsze wesprze finansowo.

Deutsche Telecom (jako główny koordynator) w ramach konkursu „Business Wall of Fame” szuka dobrych pomysłów na aplikacje ułatwiające prowadzenie biznesu. Rozwiązania mają być pomocne zwłaszcza przedsiębiorcom z sektora MSP, zatrudniającym do 250 pracowników. Konkurs prowadzony jest w Polsce (w kraju za jego organizację odpowiada spółka T-mobile Polska), w Chorwacji, Czechach, Rumunii, na Słowacji i na Węgrzech.

Od uczestników wymagane jest przesłanie krótkiego opisu projektu i materiału wideo. Zgłoszenie zostanie opublikowane na stronie „Top Business App” i zaprezentowane internautom. Do następnej rundy przejdą koncepty, które otrzymają od nich najwięcej głosów. Potem już zwycięzcę wyłoni komisja konkursowa. Nagrody zostaną wręczone w trzech kategoriach: dla najlepszej aplikacji w Polsce (zwycięzca weźmie udział kampanii marketingowej T-Mobile wartej do 30 tys. EUR, będzie też mógł zostać partnerem T-MobileCloud), najlepsza aplikacja międzynarodowa oraz najlepszy start-up (wygrana stwarza szansę na pozyskanie inwestycji od Hub:raum, do 80 tys. EUR).

Rejestrować można się do 22 maja 2014 r. Zwycięzcy z Polski zostaną wskazani do 15 sierpnia 2014 r. Szczegóły są dostępne na stronie internetowej: www.wallofbusiness.com.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu