Telewizja TVN została uznana Medium Roku 2000
Stacja TVN otrzymała nagrodę Impactor 2000, przyznawaną osobom i firmom za wybitne osiągnięcia w branży reklamowej. Telewizja Mariusza Waltera została wyróżniona za konsekwentną politykę programową i reklamową oraz utrwalanie pozycji jednego z najważniejszych kanałów komunikacji marketingowej w Polsce.
Nagrodę przyznaje miesięcznik branży marketingowej i reklamowej „Impact”, a kandydatów typują przedstawiciele tego środowiska. Kandydatury zgłaszane są przez agencje reklamowe, domy mediowe, instytuty badawcze oraz największe firmy reprezentujące różne dziedziny gospodarki. W kapitule nagrody zasiedli ubiegłoroczni laureaci: Szymon Gutowski z Corporate Profiles/DDB, Krzysztof Kruszniewski z SMG/KRC, Marek Michalski z Agory, Andrzej Muszyński z TV Polsat, Tomasz Rochowicz z PTK Centertel, Mariusz Walter z TVN, Alina Prawdzik z Procter & Gamble oraz Jarosław Ziębiński z agencji Leo Burnett.
Redakcja „Impactu” przyznała nagrody w następujących kategoriach: Medium Roku Przemysłu Reklamowego, Człowiek Roku Przemysłu Reklamowego, Agencja Reklamowa Roku, Reklamodawca Roku. Konkurentami TVN w kategorii Medium Roku 2000 były: portal onet.pl, „Super Express”, „Polityka” oraz stacja telewizyjna TV 4.
— Cieszymy się, że polityka programowa i reklamowa, jaką prowadzimy, oraz korzystanie z naszej stacji w celach komunikacji marketingowej znajdują uznanie środowiska reklamowego — mówi Mariusz Walter (na zdjęciu), prezes telewizji TVN.
Impactor 2000 to kolejna nagroda dla stacji TVN. W 1999 roku uhonorowano indywidualnie Mariusza Waltera w kategorii Człowiek Roku. EB